Friday, April 19, 2013

Detox Gold - SLIMMING FOOT PACTH

Kini Detox Gold dah ade ye...berbeza dengan detox white. Detox gold ni lebih kepada pembuangan lemak dalam badan. Sangat berkesan untuk perlangsingan..

Prinsip : Berdasarkan kepada ilmu perubatan Cina, badan kita menpunyai lebih 360 titik akunpuntur, dimana 60 titik akupuntur ditemui di bahagian kaki. Bahagian kaki atau lebih sinonim sebagai “jantung kedua” ianya merupakan zon refleksi untuk organ dalaman utama badan kita dan merupakan “rumah” kepada pelbagai jenis toksik.
Apabila kita memakai foot detox patch, apabila pengedaran darah berlaku di bahagian tapak kaki, foot detox sachet akan menyerap toksik yang dibebaskan dari titik akupuntur. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna dan bau foot detox sachet (dari warna cerah ke warna coklat perang/hitam).

Detox Gold - SLIMMING FOOT PACTH
Fungsi untuk menyingkirkan 20% toksin (detox) dan 80% lemak dari badan manusia melalui titik-titik akupuntur. Sangat disyorkan digunakan di tapak kaki dalam jangka masa 6-10 jam (masa tidur malam).

** sesuai utk lelaki dan perempuan...
** sesuai utk warga emas yg selalu sakit kaki, sakit lutut..belikan utk ibubapa anda.
** utk perokok juga sesuai...(kan banyak toksin yang disedut..)
** bagi mereka yg mementingkan kesihatan dalaman..
InsyaAllah berkesan dan mujarab!

Detox foot patch hanya membuang toksik sahaja dari badan kita, oleh sebab itu patch yg telah digunakan akan berwarna kehitaman atau dark brown. Slimming patch pula akan membuang toksik dan lemak dalam badan. Selepas menggunakannya, patch tersebut akan bertukar ke warna kuning kehitaman menandakan ia telah membuang lemak yg berminyak dan toksik.


Berminat?? Harga tetap sama ye dengan Detox white..
Sekeping -RM 1.50
10 Keping (5 pasang) -RM 12.00
50 Keping (25 pasang) - RM 50.00
*Tidak Termasuk Kos Penghantara
n

Packaging - loose pack. Untuk mengurangkan kos kerana kos akan bertambah sekiranya menggunakan original box! 
Tapi dont worry, produk yang Fiza dapat ni Original k =)

Untuk sebarang maklumat lanjut tentang funsi detox foot patch ni leh click kat sini ye...

No comments:

Post a Comment