Monday, March 18, 2013

Set Kesihatan & Kecantikan dari Eiffyzaku

♥ Set Gebus ♥
VCO + Collagen + Bedak Arab Kokuryu ~

 Set untuk yang inginkan kulit yang lebih halus, kelihatan lebih cantik & putih gebu dengan lebih sempurna dari dalaman & luaran..
Sedikit info tentang produk...=)

KEBAIKAN VCO:
Kesihatan Luaran
-mengurangkan berat badan dan meningkatkan metabolic
-menghasilkan tenaga segera
-jika disapu, mengurangkan infeksi,mencegah garis halus,hilangkan sterch marks, parut jerawat as well as jerawat,jeragat
-kulit muka tidak berminyak
-lenguh badan hilang
-sering kelihatan bertenaga

Kesihatan Dalaman
-bagus untuk ibu mengandung juga..
-bantu hilangkan keletihan
-meningkatkan daya tahan fizikal dan mental
-melindungi tubuh dari risiko kanser,penyakit jantung, tekanan darah tinggi,dan lain2
-gigi jadi kuat dan melindungi diri dari serangan osteoporosis
-memperbaiki kandungan asid dalam rahim wanita
-mengatasi masalah monopos
-regularkan semula PMS anda
-kesuburan
-kurangkan senggugut
-membantu sistem penghadaman dan pencernaan

Kebaikan COLLAGEN:
Catalyst Collagen Premium memperbaiki keanjalan dan kelembutan kulit, mengurangkan kedutan dan garis-garis halus dan ianya protein anti-penuaan jangka panjang yang berkesan. Pengambilan kerap Collagen akan membantu dalam penghasilan kulit yang lebih tegang dan tona sekata serta lebih berseri.


Keistimewaan Kokuryu Super Summer Cake (Bedak Arab):
- Bedak ini 3 dalam 1 (moisturizer, foundation, powder)
** combo yang sangat berbaloi. Ia bertindak sebagai pelembab muka, foundation dan bedak! Sangat menjimatkan masa & wang anda.
- Bedak arab ini mengikut aliran darah kita, tak kira berkulit cerah,gelap,putih & sebagainya. Ia menyerap masuk ke dalam kulit kita, bagi menghasilkan wajah yang cerah dan gebu secara semula jadi serta tona warna kulit kita kelihatan sekata.
- Disebabkan perkara di atas juga, bedak arab ini HALAL dibawa solat. 100% jaminan HALAL dan telah pun diluluskan.
- Percaya atau tidak, bedak arab ini mampu mengecutkan jerawat & boleh cover kulit bminyak.
- Paling hebat sekali, kulit akan bertambah cantik apabila berpeluh (kalau berpeluh hanya ‘dap’kan tisu pada muka)
- Seperti yang disebut di atas, bedak ini tidak melekit dan tidak sama sekali melekat di tisu atau tudung kita.
- Ketahanan bedak arab ini? Sehari boleh tahan sehingga 8 jam, dan satu bedak compact itu boleh tahan sehingga 3 bulan, bergantung juga pada penggunaan kita.
- Berbau wangi.
- Disertakan bersama span yang lembut, mudah dipakai & tidak akan kepam apabila disimpan setelah dibasahkan.



♥ Set Honeymoon ♥ 
~ Men Vita + Femme Vita + VCO Catalyst ~

Set ini adalah gabungan khas untuk pasangan suami isteri mahupun mereka yang bakal melangsungkan perkahwinan sebagai persediaan awal. Juga sangat sesuai untuk pasangan yang tengah berusaha untuk mendapatkan anak.

MENVITA sememangnya khusus untuk LELAKI yang membantu memberikan extra tenaga dan kekal sihat. Selain itu ia dapat merangsang hormon dan memperbetulkan perjalanan darah buat individu yang mengamalkannya. Semestinya

Kebaikkan MEN VITA
Produk Mengembalikan & Mengekalkan Kesihatan Lelaki ini telah diformulasikan khusus untuk mengurangkan keletihan, menambah tenaga batin dan meningkatkan daya tahan fizikal lelaki tanpa apa-apa kesan sampingan. Ia memberi tenaga tambahan dan menambah stamina badan, meningkatkan daya imuniti semulajadi badan, menyegarkan badan dan mengurangkan ras mengantuk, menghilangkan letih-lesu badan, mengatur tekanan darah dan melancarkan pengaliran darah.

Kebaikan Femme Vita
Membina dan mengecutkan rahim, menguatkan otot dan menyempitkan faraj, menegangkan payuda, membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan, memulihkan sistem pelinciran vagina, meningkatkan nafsu dan tenaga seksual serta memberi impak positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin, mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah, menghilangkan bau badan dan mulut, mengatasi masalah senggugut dan keputihan, melegakan panas badan, bagus membantu merapatkan vagina dan mengecutkan rahim, berkesan bagi meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolagen bawah kulit yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari, menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik.


♥ Set Weight Loss ♥
~ Felinna Inchloss Lotion + Fibre Drink + VCO Catalyst ~
Babungan set untuk menurunkan berat badan anda secara sihat & selamat..

KEBAIKAN FIBRE DRINK:

Dapat membantu anda mengatasi :
BERAT BADAN BERLEBIHAN - Pengambilan Natural Fibre Drink akan memekatkan isi perut menyebabkan pelepasan ke dalam usus lambat. Proses ini menyebabkan timbulnya rasa kenyang dan selera makan akan menurun. Ia akan membantu mengurangkan berat badan dan menguruskan badan.

GASTRIK - Selain makanan pedas dan stress, gastrik disebabkan juga oleh bacteria H.pylori yang dapat hidup di dalam perut berasid. Bukti saintifik menunjukkan Lactobacili menghasilkan asid organik yang boleh merencatkan pertumbuhan bakteria pathogen. Natural Fibre Drink penting untuk pembiakan Lactobacili untuk menguatkan sistem pertahanan usus danmencegah jangkitan.

KEMBUNG - Berlaku akibat pertambahan gas di dalam saluran intestinal gastro kerana proses fermentasi (penapaian) dan pereputan makanan yang tidak dihadam oleh bakteria. Kembung juga terjadi kerana laktosa intoleren (ketidakserasian susu) dan pertumbuhan bakteria pathogen. Natural Fibre Drink membantu sistem penghadaman dan menggalak keseimbangan bakteria di dalam usus.

DIABETES - Membantu mengawal paras gula di dalam tubuh. Serat yang bersifat seperti gam akan mengikat lemak-lemak gula berlebihan serta hampas pencernaan. Masalah longgokan lemak dan kolestrol dalam badan dapat diatasi, membantu peredaran darah dan menguatkan semula jantung. Di samping itu juga, gula yang diikat tadi dapat menurunkan kandungan gula dalam darah dan air kencing. Tidak mengandungi laktosa yang memberi kesan ketidak-selesaan perut. Membantu melambatkan penghadaman danpenyerapan karbohidrat.

SEMBELIT - Bahan buangan (feses) yang bergerak perlahan melalui usus boleh mengakibatkan sembelit. Natural Fibre Drink mencegah konstipasi (sembelit) secara melebut, menghidrasi dan menambah isipadu air pada feses kerana adanya tekanan osmotik, ia menjadikan najis semakin berat dan semakin kerap untuk membuang air besar.

MENGURANGKAN RISIKO KANSER - Nilai pemakan yang terdapat di dalam Natural Fibre Drink mampu menentang pertumbuhan kanser di dalam kolon dan beberapa bahagian lain sistem penghadaman. Ia meneutralkan enzim berbahaya yang boleh mengubah prokarsinogen kepada karsinogen yang aktifuntuk merangsang sistem pertahanan tubuh menentang aktiviti sel tumor.

KOLESTROL - Masalah kolestrol dapat dikurangkan dengan pengambilan Natural Fibre Drink. Ia bertindak dua cara iaitu memecah kolestrol supaya mudah dibuang atau menyerap terus kolestrol tersebut. Ia menghalang penyerapan kolestrol dari usus.

Info Felinna Inchloss Lotion:
- Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.
- Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya)
- Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik.
- Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus
- Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang.


♥ Set Abang Sayang 
~ Femme Vita + Collagen + VCO Catalyst ~
Set gabungan khas buat wanita untuk menambat hati suami ;)
Set ini adalah untuk menjaga ketrampilan & kecantikan dari dalaman & luaran wanita. Selain memiliki kulit wajah yang bersih dan berseri-seri, penambahan Femme Vita adalah direka khas buat wanita untuk memiliki susuk tubuh yang menawan & penjagaan 'aset' dalaman wanita.
Juga bagus untuk ibu selepas berpantang & yang menyusukan anak..

KEBAIKAN FEMME VITA
Femme Vita sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumahtangga. Ia mempu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan yang paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga. Ianya juga sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin suami isteri.

No comments:

Post a Comment