Wednesday, January 2, 2013

MindStar by Catalyst sebagai BRAIN BOOSTER!!!


Assalamualaikum...salam sejahtera...
Hari ni, 1st day persekolahan utk tahun baru 2013...Selamat kembali ke sekolah...^_^ 

Post hari ni pon,ramai yang update pasal anak2 masuk sekolah ye..memang seronokkan! Teringat masa zaman persekolahan dulu. BEST!!! =) hehehe...

Bagi ibu2 mesti ade yang risau tentang pembelajaran anak2..takut anak xfokuslah, hilang tumpuan masa belajar, mengantuk pulak lagi...mgkin ade yang akan menduduki peperiksaan penting tahun ni kan???
So,sangat penting bagi ibu2 untuk menyediakan nutrisi berkhasiat untuk anak2 sebelum ke sekolah supaya mereka kekal sihat, cergas & sentiasa memberikan sepenuh tumpuan semasa belajar.


MindStar dari Catalyst adalah sejenis makanan tambahan berperisa coklat yang memberikan nutrient utk saraf bagi memulihkan kesegaran otak. Ia dapat merawat masalah saraf dan mental, takut, cemas, rungsing, memberi keyakinan dan membangkitkan semangat. Ia dapat menguatkan daya berfikir dan mencergaskan akal serta memperbaiki daya tumpuan, menghapuskan lesu, serabut fikiran dan kelesuan otak.

MindStar adalah merupakan makanan tambahan otak dimana dapat membantu mengatasi perkembangan & masalah otak seperti mencergaskan otak, meningkatkan daya ingatan, tumpuan & kerajinan serta keletihan tubuh badan.

Mindstar adalah suci & halal, ia tidak menganduungi dadah dan dengan itu ia tidak mendatangkan kesan sampingan, tidak membahayakan kesihatan dan tidak meninmbulkan ketagihan.

Salah 1 kandungannya MindStar ialah pegaga yang berfugsi untuk menguatkan kedua2 benda putih & kelabu pada otak, merangsang pembelajaran, menguatakan ingatan, menenangkan & meningkatkan kualiti pembelajaran.

Selain berfungsi untuk meningkatkan kesihatn, menyegarkan, mengeluarkan racun, baik untuk peredaran darah dan membekalkan oksigen yang cukup kepada otak.


* MINDSTAR SANGAT DIGALAKKAN UNTUK:
- Pelajar Tadika, Sekolah Rendah, Sekolah Menengah.
- Pelajar IPTA/IPTS (yang sedang menuntut)
- Mereka yang mempunyai masalah kurang perhatian dalam kerja (letih&lesu)
*boleh diminum dari umur 4 tahun ke atas
*(below pun boleh,ikut kesesuaian)

*juga amat sesuai untuk warga tua yang mengalami masalah ingatan/mudah lupa.

No comments:

Post a Comment