Sunday, October 7, 2012

Ambience: SKIN COMPLEXION & RADIANCE

Assalamualaikum, 

Fiza nak bagitahu, Catalyst ada produk yang agak baru..dihasilkan dengan kesan yang lebih terbaik & sangat2 umphh...iaitu AMBIENCE : SKIN COMPLEXION & RADIANCE. Nak tahu lebih lanjut tentang Ambience ni???
Ambience ni memiliki kelebihan seperti Collagen, namun Ambience diperkuatkan lagi dengan gabungan pelbagai ekstrak istimewa yang berkualiti tinggi menjadikan ia produk yang mewah khasiat, sangat lengkap dan sangat bermanfaat untuk kecantikan kulit dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. 
Apa yang menarik tentang Ambience ni ialah ia menggunakan kaedah pengeluaran berteraskan teknologi Nano serta formulasi Stem-cell, ditambah pula dengan bahan L-Glutathione serta Coenzyme Q10, yang menjadikan Ambience produk pemakanan kesihatan terkini yang mampu memberi kesan tindak balas SEAWAL 1 MINGGU PERTAMA PENGAMBILAN!! Pengguna dapat merasai perbezaan dan keberkesanannya dalam menjadikan struktur kulit lebih halus, cerah, anjal dan sihat dalam masa yang lebih singkat.
Ambience adalah pilihan bagi mereka yang ingin merawat masalah kulit dari dalam seperti jerawat, jeragat, kulit kusam, tidak sekata, kendur, tidak bermaya, liang pori terbuka, kasar dan ingin memerangi tanda2 penuaan dari awal agar kulit kelihatan lebih muda remaja dari usia sebenar. Dengan Ambience, kini tidak perlu lagi pergi ke facial,spa mahupun melakukan suntikan untuk kelihatan awat muda...
Ia memang sangat sesuai untuk pengguna yang inginkan kulit yang cerah, gebu dan berseri2 dengan kesan yang TERBAIK. Juga sangat baik bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif..

Jom kite review kenapa kite perlu amalkan Ambience ni =)
FAKTA:
Collagen amat penting dalam tubuh kita untuk pembentukan tubuh manusia. Collagen membentuk kulit, otot, tendon, kuku,rambut dan juga tulang. Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun.Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada collagen yang ada. Jadi, semakin meningkat usia, semakin berkurangan collagen dalam badan. Hal ini disebabkan oleh faktor pemakanan, persekitaran dan juga gaya hidup manusia zaman kini. Oleh itu collagen perlu diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis mahupun arteriosclerosis.

Antara tanda2 penyusutan collagen dalam badan yang boleh dilihat ialah:
- Terdapat garis-garis halus
- Kulit berkedut dan kering
- Kulit Kusam & tidak bermaya
-  Pigmentasi kulit/jeragat
- Kulit menjadi lembik & kendur
- Kulit tidak anjal dan tidak kenyal
- Tanda2 putih pada kuku
- Masalah keguguran rambut yang ketara
- Sakit badan dan sendi
- Cepat letih & lesu

Urm..Mesti ada dalam kalangan kita yang dah pun alami keadaan macam nikan? Ape lagi..Jomlah kite manja2kan diri, buat rawatan segera dengan mengamalkan Ambience. Kesannya lebih cepat...seawal seminggu dengan pengambilan yang konsisten. Yang BESTnya...kulit akan menjadi lebih cerah n gebus lagi..sebab Ambience ni mengandungi L-Glutathione yang membantu mencerahkan kulit. Bestkan??? ^_^ 

Kandungan Ambience:
Astaxanthin- kurangkan kedut dan tanda penuaan
L-Glutathione- Mencerahkan kulit
Maqui Berry- Menguatkan tulang dan rawan (bagus untuk pesakit artritis/gout)
Acaiberry- Bahan anti-kedut dan penuaan
Pine Bark- Membantu menganjalkan kulit 
Acerola Cherry- mengurankan kesan radang pada kulit
Grape Seed- Mengurangkan kesan penuaan
Collagen(bovine)- Meningkatkan keanjalan kulit dan tulang
Apricot- Meratakan warna kulit dan kembali anjal
Aloevera- Meningkatkan kelembapan kulit secara semulajadi dan mengurangkan hidrasi pada kulit
Agaricus Blazie Murril- Imunisasi badan bertambah dan mengelakan kanser
Sea Cucumber- Membantu pembentukan sel-sel baru dan juga menguatkan tulang/rawan



Harga:
RM259(semennjung)
RM269 (Sabah&Sarawak)
1box-25sachet @ 6g each

*Cara Makan- 1sachet  setengah jam sebelum heavy breakfast atau pon malam sebelum tido. Isi kandungan 6gram, so kena makan slow-slow sebab banyak. Diikuti dengan segelas air suam.
Rasa die memang sedap..perisa epal hijau yang segar 

***wanita hamil atau sedang haid dilarang mengambil produk ini. 


Jom ikuti testimoni customer2 yg telah berpuas hati dgn Ambience ni...

Alhamdulillah...siap dpt pujian dari suami lg ♥
* Kredit to Ku Nadia Catalyst


Alhamdulillah..perubahan yg sgt ketara boleh dilihat selepas mengamalkan ambience yg sememangnya produk terbaik dr Catalyst yg mempunyai formula stemcell melalui teknologi Nano...

* Kredit to Cik Amni


Kulit cerah berseri-seri secara semulajadi =)
* Kredit to Eni Catalyst



Sangat best manjakan kulit bersama Ambience..=)
*Kredit to Ku Nadia Catalyst

1 comment: